Avsnitt 28:
Genom en nysatsning har Sollentuna Golfklubb tredubblat omsättningen på drivingrangen på tre år. Tak, belysning, nya mattor och bollar – och inte minst tio digitala upplevelser med möjlighet att spela virtuell golf har avlastat banan och gjort det roligare att träna. Det har lett till nöjdare medlemmar och fler gäster. Dessutom lockar det nya målgrupper till golfen, inte minst yngre.
Programledare: Mattias Brännholm, Brama
29 november 2022
Producerat av:
Utveckla klubben med Pitch.
Välkommen att se Pitch.
Pitch är en webb-TV-serie som fokuserar på klubbutveckling. Här får du massor av inspiration inom golfklubbens olika områden. Använd gärna avsnitten i klubbens styrelse- och utvecklingsarbete.
Dela avsnitten till andra.
En stor fördel med Pitch är att det inte finns någon begränsning i antalet som kan ta del av det, så sprid gärna ordet till de kollegor som kanske inte har nåtts av programmen.